Кейс (Від англ. Сase) – це опис конкретної ситуації або випадку в будь-якій сфері: соціальної, економічної, медичної і т. д. Як правило, кейс містить не просто опис, а й певну проблему чи суперечність і будується на реальних фактах.
основна ціль кейсів – Підштовхнути потенційного покупця до здійснення аналогічного дії при наявних у нього подібних проблемах. Успішний бізнес кейси можна реалізувати у будь-яких галузях бізнесу. Такі матеріали найчастіше пишуть маркетологи, психологи та політики.
Case method, кейс-метод, метод кейсів, метод ситуаційного аналізу) – техніка навчання, що використовує опис реальних економічних, соціальних та бізнес-ситуацій. Учні повинні досліджувати ситуацію, розібратися в суті проблем, запропонувати можливі рішення та вибрати найкраще з них.